Thursday 5 January 2012

Ya ALLAH , aku tak lakukan . tolong bagi petunjuk yang sebenar




hari y paling malang buat aku , nape kena buat cite bukanbukan psl aku ? SUMPAH !! aku tak pena ciom , peluk n main dgn owg y blum jadik milik aku slamenye . aku tak pena pkir tok buat bende terkutut nie , aku ad pamily y syg kann aku , takan aku sgop jatoh kan maruah dieowg . tadi time balik scola aba trus tunjuk msg dari ayu (kakak aku) , msg nye lbeh kurang gnie " askum ayu , na tyer pasl adeq ayu y si nadia 2 . ape na jdik dgn die ask dgn jantan , berciom n berplok tak kire siang malam . ayah ayu pndai ckp owg tpi anak sndrik y jdik gto . ayah ayu tak pndai jage anak ke sampai jantan 2 bani msok kan tgan kt kain nadia " . abs bce msq nie aku tak benti nanges cmpai skunk , aku tak buat ! aku tak pena buat ! Ya ALLAH , btape kejam nye owg 2 cmpai buat cite gnie kt aku . sejahadjahad aku , sebodohbodoh aku , aku tak pena lakukan bendebende y luar batasan aku . fuLLstop ! tak kan ! abah pndai jage aku ! abah tak mcm y die ckp ! abah tak pena amk kesa psl anak owg len ! abah utame kan anak nye dulu ! aku harap budak y ckp psl aku nie dpat balas y s'timpal . pape pun tenks mama bab p'caye y aku tak buat bnde nie .
for vudak y b'6be 0106604597 : lao koe tgah bce blog aku nie , tenks ye bb koe buat cite psl aku . tak pe koe jgan rsao , aku (farah nadiah) , mama , abah n ilyas akan crik koe cmpai ke lobang cncing . siesly , aku da buat report polis y cite koe buat nie PALSU ! so , 1 ari nati jupe aku kt balai polis y b'dekatan . tpi lao koe ade bukti y aku pena buat , jgan lupe bwak bukti y koe ade kt balai polis t . AKU BENCI KOE SAMPAI KOE MATI SEKALI PUN ! KOE IGAD 2 MENGONG !

1 comment:

  1. Sabar la Farah~!
    org yg buat cite ntah ape2 pasal kauu tu, jeles kot sebenarnya.. btw, doa org yg t'anaiya tu makbul tau.. so, byk2 kan b'sabar n b'doa..
    -class mate ko mase darjah 5 dulu, Fifa Rosli-

    ReplyDelete