Saturday 19 November 2011

camp at pasir lanun

arie y tak kan pena aku lpekan , 16-18/11/2011 gy camp kt pasir lanun anjuran RED TIGER EMPIRE y saport aku time nie abq aku , sgop mao ajk aku ikowd bb takowd aku bt hal kt t6 , HAHA , mepek je syg aku nie . pape pun syg koe ketatketat bb sgop teja tiap ari just mao aku ikowd jewp , ish . ape mule nye aba tak bagy , tpy bile aba ckp aba mao jupe die bru aba p'caye kt die . fuuh , pnad aku tgok aba meeting dgn die cmpai aku tak bole dgr langsong ! da mcm na msok merisik aku tgok^^. tibe ari mao gy , aba anta aku kt dpan , tengoktengok sowang pompuan pun tak de . aiyak , bncang punye bncang dgn abq Ram , bru tao y aku nie sowang je pompuan kt t6 y gy camp nie(malunye) . tapi tak pe , ade abq aku y bole jage aku kt sane , tak bpe na rsau sket aba . time dlm van , aku diam je s'pnjang p'jlnan cmpai Pesot tego aku mao tao 6me aku cpe , dok mne n bnyak lha soalan die (dilayankanjewp) . time tga bbl , tibetibe abq.Aidil jerit dlm van die blang kt sumer owg y ade dlm van 2 soh pgil aku BABY . huh ! baby ? ouh my god , fisrt time aku kne pgil BABY , bengang nye aku xD ! t pape cite y dieowg cite mstyy ade p'kataan BABY , suke cgad perli aku , mentangmentang aku dak pemalu . tpi kadangkadang lyan pale dieowg bole bt aku ilang kan sumer stress aku kt t6 uw . fuuh , campai pun tmpat nye , agak jaoh gak lha p'jlnan nye . huh , malas mao cite m'manjang , 
naahhhh ! tgok lha pic y kamiorang snap time aktiviti bebas , ari ke-2 kt camp pasir lanun nie :)


                  datangdatang trus snap pic dgn dua orang laki nie :)


                  aku dengan kaka eyta COmeey



                      aku dengan kaka eyra MOnteel


                                comod aku <3


                   pesot , gemok(tak tao 6me sbnar) dan azim



            aku vudak paling degil^^,
 

No comments:

Post a Comment